Sıfır Kilometre Otomobil Koruması Nasıl Olur? | Detailing Dükkanı Ankara

  görünümler 200,967

OTOPARK.com

2 aylar önce

Sıfır kilometre Ford Puma'mızı asfalta bile değdirmeden çekici ile Detailing Dükkanı Ankara'ya götürdük ve tüm işlemleri videoya çektik.
İyi seyirler
Detailing dükkanı Instagram:
detailingdukkani?igshid=lt9u34ggjk9b
Sen de aramıza KATIL hem destek ol hem de Otopark ayrıcalıklarına sahip ol : trpost.info/get/Goi3UGQQUd5sEndnoDmC6Q.htmljoin
Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!
Destek ol, ABONE OL ;) : bit.ly/2rqw4nG
Çekim ve Kurgu: Batuhan Kalkın
Bunları Mutlaka İzleyin ;
Honda S2000 --- bit.ly/2A8KWpU
Mercedes-AMG S63 bit.ly/2l50ANk
Tesla Model X --- bit.ly/2BU2JUc
Tesla Model S 85d --- bit.ly/2D3Zzg5
Aston Martin Vanquish V12 --- bit.ly/2zjzGGZ
Ferrari 488 GTB --- bit.ly/2BENEJs
Lamborghini Huracan LP 610-4 --- bit.ly/2l0Wt52
BMW i8--- bit.ly/2kKOeut
Ford Mustang GT 5.0 California Special--- bit.ly/2kKViqX
Ferrari F12 Berlinetta --- bit.ly/2Dz4QgN
BMW E46 M3 --- bit.ly/2plOEME
Dodge Challenger SXT --- bit.ly/2BE4QyP
Volkswagen Golf R --- bit.ly/2D41elA
Mitsubishi Evolution IX --- bit.ly/2phvbgk
Mercedes-AMG GT S --- bit.ly/2kMmkye
FK8 Honda Civic Type-R --- bit.ly/2l34oPh
1974 Renault R12 TS | 46.000 kilometrede! --- bit.ly/2DEjGT5
1974 Volkswagen Beetle 1303 --- bit.ly/2D1HUWd
Lotus Exige Sport 350 --- bit.ly/2Efwv74
En eğlenceli VLOG'lar;
Norm Ender’le gazladık! --- bit.ly/2C0uugj
Gürcistan'dan araba getirmek?! -- TÜM Detaylar bit.ly/2GnXa2c
Sıfır km Pick-up'ı modifiye ediyoruz! -- bit.ly/2EouPrY
Büyük ödülü kazandık!! --- bit.ly/2phXATc
Yarışmaya nasıl başlarım? --- bit.ly/2zk30gp
1996 Tofaş Şahin 1.6 S --- bit.ly/2l2IP1c
Karsan JEST+ Premium --- bit.ly/2zlb0xE
Egea Seni Piste Çağırıyor! --- bit.ly/2zkgAQP
F1 Spa Grand Prix’de 2 gün geçirdik --- bit.ly/2l3LGXF
Babalar Gününüz kutlu olsun! --- bit.ly/2zj0SW1
Detailing nedir? --- bit.ly/2D1Oigi
Drift Nedir? --- bit.ly/2D2fH1x
Alfa Romeo Müzesi --- bit.ly/2D1G4EY
Integra Type-R ile Kıbrıs’ta İki Gün --- bit.ly/2BproyN
Web sitemiz : www.otopark.com
Facebook : otoparkcom
Instagram : otoparkcom
Twitter : otoparkcom

YORUMLAR
OTOPARK.com
OTOPARK.com 2 aylar önce
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederiz. Aldığımızdan beri harika mesajlarınızla ekstra motivasyon kattınız bize👍👊
ozan aydoğdu
ozan aydoğdu 28 gün önce
Fiyat nedir o konu da hiç bilgi verilmedi
Test Eden Adam
Test Eden Adam Aylar önce
Sinan Abi kayseriden test eden adam Allah Kaza Bela vermesin Esra yengemizle süresin inş kazasız belasız Kayseriyede bekleriz inş
Ömer Faruk Özkan
Ömer Faruk Özkan Aylar önce
Ne oldu lan o değilde yarın da 70 bin 70 70 75 bin lira 70 bin 7
Ömer Faruk Özkan
Ömer Faruk Özkan Aylar önce
@yusuf özmen 888889989888888999999898999988889989889999999999999889899898899998888899899989989999999998988999998889889999888988989899999999999988999999998998888899888999899999988898888888888888888888888889888888988898888988888888988888888888888888988988888898889888888888888988988889998989888798899898898888888888988989888988888889898888889889888989898889988998988888888889888888898888988888988888888878889888989898989889898988888898988788888898888898888888
Sercan
Sercan Aylar önce
Allah kaza bela vermesin çok Güzel otomobil. (Özellikle dış tasarımı ve rengi) #MAVİŞ 🧿🧿
Ömer Erdoğan
Ömer Erdoğan 8 gün önce
Arabayı komple boyatıp detailing dükkanına götürmesim geldi 😂
takopeek
takopeek 11 gün önce
Keşke birde fiyatını söyleseydiniz
Harun Yazar
Harun Yazar 11 gün önce
Video resminde arabayı liftte görünce Subaru WRC STI sanan bir tek ben miyim :)
Yıldırım Yiğit
Yıldırım Yiğit 15 gün önce
videonun girişi çok iyi olmuş czn burak gibi önüne bakmadan iş yaparcasına süper
DENİZ
DENİZ 20 gün önce
Bir Sinan Koç atasözü derki ^^ Benim pumada da var^^
ewre serdengeçti
ewre serdengeçti 20 gün önce
fiyatı kaçırdım kaçıncı dk. arkadaşlar
Mehmet Kus
Mehmet Kus 24 gün önce
Kusura bakmayın ama şeffaf kaplama kaput ön çamurluklar,dataylı temizlik,seramik 10.000 tl gibi rakam aldım iyi olsun tabi siz düşünün gerisini 3 yıl önce daha makuldü fiyatlar takibi bırakıyorum.
Mücahid Çalışkan
Mücahid Çalışkan 25 gün önce
Abi dükkana çırak lazım mı bedavaya çalışırım 😁😂
Malthael
Malthael 27 gün önce
O far folyosu nasıl sökülüyor acaba?
Honda Doch Vtec
Honda Doch Vtec 28 gün önce
Abi bildiğin oto yıkamacı işte isimleri falan böyle ingilizce söyleyince cool oldum sanıyor :) götürüp arabayı iç dış kaça yıkıyon diye sorasım geldi 😁
Berkşan Uygun
Berkşan Uygun 29 gün önce
Ford Puma olmak istedim
Hamza Citoglu
Hamza Citoglu Aylar önce
süper olmuş otomobil koruması
Demir Adam
Demir Adam Aylar önce
Hayırlı olsun.. Puma.. Zoe detay inceleme istiyoruz.. Aldık garajda ne şarj kullanacağız ac-dc ? 109 hp mevcut yeter mi? 400 km kış, 500 km yaz menzil gerçekçimi.. 👻🤙
SİVASLI58
SİVASLI58 Aylar önce
Yani araba alıyoruz 0 bir de kaplama yaptırmak zorunda kalıyoruz, bu aslında bana saçma geliyor ama uzun yıllar binebilmek için mecbur hale geldi..
Enes Koç
Enes Koç Aylar önce
Sıfır arabaya bu kadar işlem neden yapılıyor biraz abartı geldi bana 😅
emre mandıralı
emre mandıralı Aylar önce
Güle güle kullanın, keşke bi de yapılan işlemin fiyatını belirtseydiniz.
Grey Rhino
Grey Rhino Aylar önce
Şu gözlerindeki çocuksu sevinç.. paha biçilemez bir şey... Çok kaliteli bir adamsın... Rabbim çok daha iyilerini nasip etsin sana.. bahtın hep açık olsun... Kazasız ve belasız sürüşler.. Not: 38 yaşında 2 çocuk babası seni seven bir takipcinizim:-)
abdurrahman kireç
abdurrahman kireç Aylar önce
Hayırlı olsun, bu işlem ne kadar acaba, teşekkür ederim.
Murat Gökmen
Murat Gökmen Aylar önce
Sinan abi öncelikle hayırlı olsun . Yanliz sifir aracin boyasi yeni iken pasta cila ile bir katmam boyanin inceltilmesi bence yanliş bir durum .
Serkan Yılmaz
Serkan Yılmaz Aylar önce
Lan dedim adam yola.bakmadan gidiyor tövbeee
Elhoir
Elhoir Aylar önce
şu son 10 yıldır detalingmiş seramikmiş boya korumaymış hepsi para israfı hele sıfır araca hiç gerek yok
Arda Oğul Üçpınar
Arda Oğul Üçpınar Aylar önce
Araba alacak param yok da, olursa ilk size geliyorum. Araç da hayırlı olsun Sinan ve Esra!
lektonlu
lektonlu Aylar önce
Yapılan işlemlerin maliyeti nedir? Yazarsanız çok seviniriz.
Baha Önal
Baha Önal Aylar önce
Sanki şimdi sıfır oldu gibi bir his uyandı bende 😂 Emeği geçen herkesin ellerine sağlık 🙏 Kazasız Belasız İyi Günlerde Kullanın İnşallah 🙏 Hayırlı Uğurlu Olsun 🧿
Tuncay Şimşek
Tuncay Şimşek Aylar önce
Ses yalıtıma ne zaman gidiyorsunuz?
Bay Faruk
Bay Faruk Aylar önce
Fiyat ne kadar
Batu Gezer
Batu Gezer Aylar önce
Merhabalar fiyat detayı mevcut mu
Enis Conku
Enis Conku Aylar önce
Severek ve ilgi ile takip ediyoruz. Ama çekici üzerindeki araç içerisindeki yolculuk biraz riskli olmuş. Allah korusun, sizlerle uzun yıllar bir arada olmak istiyoruz. Bunun örnek teşkil etmeyeceğini umarak başarılarınızın devamını diliyorum.
ismail toker
ismail toker Aylar önce
Ben arabaya bunları yaptırsam binemem ki
ismail toker
ismail toker Aylar önce
Bir an yıkama bitmeyecek sandım
Yasin
Yasin Aylar önce
Bir süre sonra satıp gideceğiniz eşya için bu kadarına da gerek yok diye düşünüyorum ben şahsen. Herkesin kendi keyfi tabi ki. Ama araç amaç olmuş durumda.
Serdal Yeneroğlu
Serdal Yeneroğlu Aylar önce
Güzel bir çalışma olmuş,araç müthiş görünüyor bayıldım doğrusu.
slowokan
slowokan Aylar önce
Adamlar manyak. Suyu bile aritip kullaniyorlar. Helal olsun! Hayirli isleri olsun. Bol kazanclar.
MertSmz
MertSmz Aylar önce
Abi gerçekten müthiş doğru bir seçim yapmışsınız araç muazzam güzel valla. Allah kazasız belasız mutlu günlerde kullanmanızı nasip etsin gözü olanın gözü çıksın.
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
Teşekkür ederim 👍👊
Baki Dürüktaş
Baki Dürüktaş Aylar önce
abi türkiyede asfalt mı var allahını seviyosan xd
Kerem Deniz Karacan
Kerem Deniz Karacan Aylar önce
Fiyat soranlara, 2750 - 4500 arası fiyat verdiler hatchback bir araç için
KeyifKahyası
KeyifKahyası Aylar önce
araba sıfırdı -1000 olmuştur heralde :)
can CAN
can CAN Aylar önce
Antalya da önerebileceğiniz bir yer var mı
BaraKieL
BaraKieL Aylar önce
Videonun başında bu adam niye önüne bakmıyor diyordum ki araba çekicideymiş. :(( :D
A.Aziz KUTAY
A.Aziz KUTAY Aylar önce
Sinan Bey tekrar hayırlı uğurlu olsun. Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin. Konu ile ilgili yorumuma gelince ben bu detailing işlerini modernleşen kuaförlere benzetiyorum. Kuaför dükkanı bi dekorasyon yapıyor. Traştan sonra fazladan 3 liralık krem, losyon vs sürüyor. 3 katı para alıyor ya o hesap. Bakımlarını düzenli yaptır marşa bas devam et. Satarken üç kuruş faydası olmaz.
Tolga Yavuz
Tolga Yavuz Aylar önce
Boyle giderse ilerde insanlar araclari hic kullanmayacak aman eskimesin yipranmasin diye. Kim kime daha cok hizmet ediyor?
Aly Mrt
Aly Mrt Aylar önce
Bu işlemler kişiyi aracın (Teneke kutusunun) kölesi yapıyor.Yok fırça değdirme,yok,orda yıkatma,bir sürü yıkatma parası ver ya da kendin yıka,yok seramikmiş.Ben de seramik yaptırmıştım D sınıfı aracıma ama şimdiki aklım olsa asla para vermem.Ha beleşse yaptırırım tabi o ayrı...
Fatih Dmn
Fatih Dmn Aylar önce
arabanın heryerini çizmişler parlaklık diyor bide.
nbobba
nbobba Aylar önce
Saint Gobain tedarikçi detayı önemli. OEM'ciler bilir :)
Ali
Ali Aylar önce
Araç ateş ediyor maşalllah :)
Sinoni
Sinoni Aylar önce
Ben karşıyım bu kadar temiz arabaya .. abi biri gelip sürtücek taş fırlicak ...
Barathum Barathum
Barathum Barathum Aylar önce
Bu lanetli hayat hicmi yüzümüzü güldürmeyecek kahrolsun fakirizm
Deli Galiba
Deli Galiba Aylar önce
Hiç bir araç sıfır km olarak satılmaz tüm araçlar test için en az 3 bin km yol yapar testi basarıyla gecen araclar km leri sıfırlanıp bayilere gider. !!!!
Deli Galiba
Deli Galiba Aylar önce
@OTOPARK.com asfalta bile değmedi yazıp arabayi öv öv bitiremediğin için unlem koydum
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
Evet de ünlemli falan yazmak neden? Benim araba da 9km deydi mesela
Fehim MUTLU
Fehim MUTLU Aylar önce
Avrupa standartlarınında üstümde video çalışması olmuş tebrikler daha çekimleri film tadında videolar yenilerini bekliyoruz
Furkan YAYLA
Furkan YAYLA Aylar önce
Dayı cok konuşuyor ya 😀 ama araba güzel oldu
Elhoir
Elhoir Aylar önce
ticarette biri çok konuşuyorsa bilki kazıklanıyorsundur😀
Orhan Eski
Orhan Eski Aylar önce
Sinan abi keşke özel plaka yapsaydın araba harika olmuş
umut derin
umut derin Aylar önce
Bu işler tam bir sektöre dönüştü artık. Sıfır araç için yapılması gereken tek şey dilenirse kaliteli bir kaput filmi olmalı bence, boyayı taş izlerinden korur. Diğerleri hikaye. Ama ben arabayı kullanmayacağım evde vitrine koyacağım derseniz bilemem. Not:15 yıllık otomotivciyim, bu işlerle çok uğraştım👍🏿
Felisini Bahce
Felisini Bahce Aylar önce
Kdz yerel özgur haber kisminda ve kendi facebok.umda (sahsi) paylastim... sevdiklerim ilk elden hemen faydalansin... Sinan bey farkinizi yine ortaya koydunuz... Arazi sartlarinda Sizi özledik, yok mu piyasaya cikan yeni toprak canavarlari...
Arif
Arif Aylar önce
Seramik kaplama iyi hoş da yaptırdıktan sonra aracı yıkatacak yer bulamıyorsunuz. Bence uygulama yapan firmalar 1 yıl boyunca randevulu olmak kaydıyla 12 yıkama hediye gibi bir kampanya yapsalar çok ilgi çeker. Sonraki 2 yıl zaten oraya gider kullanıcı.
Ahmet Türkmen
Ahmet Türkmen Aylar önce
Hayirli olsun kazasz belasz kullanmak nasip etsn olmayanada Allah versn
Halil Harbıcı
Halil Harbıcı Aylar önce
Sinan sen de araba yıkama videosu çekmeye başlama aman diyeyim😅
Aly Mrt
Aly Mrt Aylar önce
Beleş olunca yaptırılır.
Andrey Live
Andrey Live Aylar önce
aracı 20 dk önce esenyurt file nin önünde gördüm hayırlı olsun
Recep Çetin
Recep Çetin Aylar önce
Hayırlı olsun maşallah sana yakışır daha güzellerine layıksın Sinan bahtın güzel yolun açık olsun 🖐️
ffurkan
ffurkan Aylar önce
Yeni S60 videosunu bekliyoruz
Kerem Arman
Kerem Arman Aylar önce
Bu nasıl bakım arkadaş. Benim Toyota oto yıkamaya yılda 2 kere zor giriyor. 🧿 iyi günlerde kullanmak nasip olsun.
GamesThief TÜRKİYE
GamesThief TÜRKİYE Aylar önce
Vay be resmen hamama girip çıktı peştamal olarak da lastiklere kılıf takmışlar
İsmail Emiroğlu
İsmail Emiroğlu Aylar önce
Keşke fiyatlar hakkında bilgi verseydiniz.. İnsanlar neden tercih etsin kısmında sorulan tek soru budur bence!
Detailing Dükkanı Ankara
Detailing Dükkanı Ankara Aylar önce
Merhaba DM'den veya 0850 303 0600 numaralı telefondan ulaşırsanız yardımcı olalım.
Hakan AKGÜL
Hakan AKGÜL Aylar önce
Bizim ömrümüz bu tanusu görmeye yetmeyecek anlaşılan, ben notere gidiyorum pazartesi. Vasiyet vereceğim torunlarım izlesin.
Hakan AKGÜL
Hakan AKGÜL Aylar önce
@OTOPARK.com ilyas abi linç 🔗
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
bende bekliyorum valla İlyas abi yaktı bizi
Hakan AKGÜL
Hakan AKGÜL Aylar önce
@OTOPARK.com Abi yıkıldık burda bekleye bekleye saç kalmadı.😅
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
:D
Gökhan Eroğlu
Gökhan Eroğlu Aylar önce
Burdan bakınca arada çok bi fark göremiyorum. 9 bin TL verip de fark olmaması düşündürücü. Araç başında belki fark ediyordur ama bu tarz detailing işleri yapan yerlerde kullanılan ışıkla beraber insana hoş gelebilir ama gün ışığında fark iyice kapanacaktır diye düşünüyorum. Dolayısıyla kaput ve far koruma harici pek tercih edilebilir durmuyor
okcu 's
okcu 's Aylar önce
Öncelikle hayırlı olsun. Bu aracı sadece beğeni için mi tercih ettiniz. C3 Aircross var bundan çok geniş ayrıca bayon geliyor bunları neden düşünmediniz mesela. Yoksa ford size özel ciddi indirim mi yaptı. Bu konularla ilgili bir video olabilir.
Elhoir
Elhoir Aylar önce
hediye etmişler promosyon😀
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
Neden tercih ettiğimizle ile ilgili video çekeceğiz.
Furkan Cicek
Furkan Cicek Aylar önce
Hayırlı uğurlu olsun Sinan hocam. Allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin.
Enes Çakıroğlu
Enes Çakıroğlu Aylar önce
Usta tabiri vardır bak herkes bilmez buz gibi :)
memento mori
memento mori Aylar önce
Cok gereksiz islemler. Altı üstü araç bin gez eskiyince yenile bu kadar ustune titremek cok saglikli değil.
Osman Taşderen
Osman Taşderen Aylar önce
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin. Hayalimdeki araç. 👍 Bu aracın bi subigarage'a gidip hifi bi sistem yüklenmesi lazım bence. 😉👍
mobil kanalTR
mobil kanalTR Aylar önce
dayıcım bu arabayı bu kadar yaptında nasıl bineceksin :)
Elhoir
Elhoir Aylar önce
asıl park sorun😀
Semih Özcan
Semih Özcan Aylar önce
Puma ya da bu işlemden sonra bir ses yalıtım videosu gelir bence abi 🤔
Adımı ne yapacaksın ?¿
Adımı ne yapacaksın ?¿ Aylar önce
1:31 Sinan abi sen hep böyle gülümse olurmu... 😊
can altıntaş
can altıntaş Aylar önce
Araba sarı koruma bantları çekildiğinde harika görünüyordu,tam kadıköy,cadde arabası olmuştu.Kazasız ve belasız,iyi günlerde kullanın:-)
Güray Emiroğulları
Güray Emiroğulları Aylar önce
Araba bu işlemlerden sonra 100.000km sürüldükden sonra sıfır km olur.. ekside şuan 😂
V Y.
V Y. Aylar önce
Bu abiler ev temizligine de gelir mi acaba? yeni ev aldim da:)
PiuConnectionLost
PiuConnectionLost Aylar önce
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız fakat bazen çok abartıyormuşsunuz gibi geliyor. Neden çekiciyle gittiniz ki. Her ne kadar yola temas etmemesi önemli desene arkadaş bu kadarı da abartılı bana göre. Sakınan göze çöp batarmış Sinan bey.
deniz gulveren
deniz gulveren Aylar önce
0/100 ne kadar yaktı bu temizlik Sinan abi söylede bilelim çok güzel oldu Güle güle kullan 🙏
Ahmet Karagöz
Ahmet Karagöz Aylar önce
Sinan abinin mutluluğu gülüşünden belli ford bir başka.
Fethi ZENGİN
Fethi ZENGİN Aylar önce
Hayırlı olsun Sinan koç reis
Mehmet Ali Ökten
Mehmet Ali Ökten Aylar önce
Araba yanıyor ya👌 Hayırlı olsun abi Allah tekerine taş deydirmesin
Murat Gokmen
Murat Gokmen Aylar önce
Multimedia da andiroid oto varsa kullanımını çeksen ne güzel olur 😉
hayata bir mola
hayata bir mola Aylar önce
Güle gule kullan kazais belasız
Kahraman Toka
Kahraman Toka Aylar önce
Bu araç Kia Sportage a benziyor..birisi c suw birisi b suw gibi...ön panjur farlar,yandan görünüm... Sportage ın kardeşi gibi...😁👍
hasan naber
hasan naber Aylar önce
bu araba Porsche' yi andırıyor
Toykan Furtuna
Toykan Furtuna Aylar önce
Fordun içindeki Lord 👑
Husnu Coban
Husnu Coban Aylar önce
ücreti nerde söylüyorlar bu işlemler için?
Burak H.
Burak H. Aylar önce
Clio Paddock'ta seramik yapılmamışmıydı? 😁
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
Yok alfa yapılmıştı
Emre DEMİR
Emre DEMİR Aylar önce
Ortalama kaç bin tl?
Emrah yılmaz
Emrah yılmaz Aylar önce
500 senede çalışsam ne sıfır araba alırım ne de bu yapilan işlerimlerin yarısını yaptırabilirim
Elhoir
Elhoir Aylar önce
8 yıl önce sıfır araç aldım şimdi aynı model aynı paket sıfır fiatı tam 7 kat artmış maaşı 7 kat artan varmı 8 senede😀
Recep serbest
Recep serbest Aylar önce
Kaç tl maloluyor açıklama yok sıfır arabam var yaptırmayı düşünüyorum..
Tolgahan Akyüz
Tolgahan Akyüz Aylar önce
reyiz güle güle kullanın kazasız belasız.detailing işleri çok teferruatlı işler dinlerken bile ruhum daralıyor.
OTOPARK.com
OTOPARK.com Aylar önce
Kalite tesadüf değildir
ulaş tosun
ulaş tosun Aylar önce
Mütevaziliğe bakarmısın ben böyle esnafa hasret kaldım. Umarım kendilerini hiç bozmazlar. Başarılarının devamını dilerim. Abi size de kazasız belasız.
Rıza Eren
Rıza Eren Aylar önce
Yapmak lazım abi aslında da çoğunluğun yapmadığından eminim bu uygulamanın
Ramazan Dökmetaş
Ramazan Dökmetaş Aylar önce
allah kaza bela göstermesin hayırlı olsun abi seviliyorsun
Anıl Ekmekçi
Anıl Ekmekçi Aylar önce
İzmir’de detailing yapan önerdiğiniz biyer var mı?
Niyazi Han GEÇER
Niyazi Han GEÇER Aylar önce
Abi mazda 323hb çeksene temizinden
Ahmet Can Beyaz
Ahmet Can Beyaz Aylar önce
Taunus garibim ne yapıyor
Ahmet Can Beyaz
Ahmet Can Beyaz Aylar önce
Subi garage ile de bir yalıtım gelir mi
BMW YENİ Z4 | TEST | OTOPARK.com
37:46
OTOPARK.com
görünümler 159 B
VALİZİMDE NE VAR ? TATİL VALİZİMİZİ HAZIRLIYORUZ !
11:54
Кто оказался хитрее?😂
0:17
ХАБИБ
görünümler 3,5 Mn
Bagajında Havuz Olan Araba ! | Yeni FORD PUMA
31:27
BMW 335i | Gerçekten M3 katili mi ?! | TEST
44:03
OTOPARK.com
görünümler 384 B
Neden Ford Puma Tercih ettik?
26:40
OTOPARK.com
görünümler 156 B
Кто оказался хитрее?😂
0:17
ХАБИБ
görünümler 3,5 Mn
Sleep 🤣 @kingjafi_rock 2021
0:34
King Jafi rock
görünümler 37 Mn