Esra'nın Porsche Taycan ile SINAVI ! | VLOG

  görünümler 157,791

OTOPARK.com

2 aylar önce

Konvansiyonel ünitelerden giderek uzaklaşıldığı günümüzde, sınıfının öncülerinden Tesla kulağa hoş gibi gözükse de, geleceğin kahramanı Porsche Taycan mı olur dersiniz?
Peki ya bu sınavı Esra Koç verecek olursa?
Tüm yanıtları bulabileceğiniz Porsche Taycan videosu yayında!
İyi seyirler
#Porsche #Taycan #PorscheTaycan
Sen de aramıza KATIL hem destek ol hem de Otopark ayrıcalıklarına sahip ol : trpost.info/get/Goi3UGQQUd5sEndnoDmC6Q.htmljoin
Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!
Destek ol, ABONE OL ;) : bit.ly/2rqw4nG
Çekim: Batuhan Kalkın
Kurgu: Noyan Yenicelioğlu
Bunları Mutlaka İzleyin ;
Honda S2000 --- bit.ly/2A8KWpU
Mercedes-AMG S63 bit.ly/2l50ANk
Tesla Model X --- bit.ly/2BU2JUc
Tesla Model S 85d --- bit.ly/2D3Zzg5
Aston Martin Vanquish V12 --- bit.ly/2zjzGGZ
Ferrari 488 GTB --- bit.ly/2BENEJs
Lamborghini Huracan LP 610-4 --- bit.ly/2l0Wt52
BMW i8--- bit.ly/2kKOeut
Ford Mustang GT 5.0 California Special--- bit.ly/2kKViqX
Ferrari F12 Berlinetta --- bit.ly/2Dz4QgN
BMW E46 M3 --- bit.ly/2plOEME
Dodge Challenger SXT --- bit.ly/2BE4QyP
Volkswagen Golf R --- bit.ly/2D41elA
Mitsubishi Evolution IX --- bit.ly/2phvbgk
Mercedes-AMG GT S --- bit.ly/2kMmkye
FK8 Honda Civic Type-R --- bit.ly/2l34oPh
1974 Renault R12 TS | 46.000 kilometrede! --- bit.ly/2DEjGT5
1974 Volkswagen Beetle 1303 --- bit.ly/2D1HUWd
Lotus Exige Sport 350 --- bit.ly/2Efwv74
En eğlenceli VLOG'lar;
Norm Ender’le gazladık! --- bit.ly/2C0uugj
Gürcistan'dan araba getirmek?! -- TÜM Detaylar bit.ly/2GnXa2c
Sıfır km Pick-up'ı modifiye ediyoruz! -- bit.ly/2EouPrY
Büyük ödülü kazandık!! --- bit.ly/2phXATc
Yarışmaya nasıl başlarım? --- bit.ly/2zk30gp
1996 Tofaş Şahin 1.6 S --- bit.ly/2l2IP1c
Karsan JEST+ Premium --- bit.ly/2zlb0xE
Egea Seni Piste Çağırıyor! --- bit.ly/2zkgAQP
F1 Spa Grand Prix’de 2 gün geçirdik --- bit.ly/2l3LGXF
Babalar Gününüz kutlu olsun! --- bit.ly/2zj0SW1
Detailing nedir? --- bit.ly/2D1Oigi
Drift Nedir? --- bit.ly/2D2fH1x
Alfa Romeo Müzesi --- bit.ly/2D1G4EY
Integra Type-R ile Kıbrıs’ta İki Gün --- bit.ly/2BproyN
Web sitemiz : www.otopark.com
Facebook : otoparkcom
Instagram : otoparkcom
Twitter : otoparkcom

YORUMLAR
Sercan İnci
Sercan İnci 16 saatler önce
Yüzünden gülümseme eksik olmasın inşallah
Selim Eser
Selim Eser 5 gün önce
abi doblo almışsın hayırlı olsun
Lanour
Lanour 12 gün önce
Esra abla da Doğan Kabak abi gibi torpito diyor 😄
Saziye Atik
Saziye Atik 21 gün önce
Esra abla Torpito
arman karol
arman karol 25 gün önce
togg u bekleyin gensler daha iyisi olacakmis dediler
Navigation Officer
Navigation Officer Aylar önce
Farlarını hiç sevmedim
Burak Aytaç
Burak Aytaç Aylar önce
Bunları gördükçe evdeki karıya sövesim geliyo diye bi laf var ya bu arabaları gördükçe kapıdaki puntoya sövesim geliyor 😞😅😂
Dietrich Kartal
Dietrich Kartal Aylar önce
2. bir otomobile ihtiyacımız var , sanırım elektrikli veya hibrid otomobil olacak , elbette ki Taycan değil , ucuzlardan bir tanesi , sanırım aylık 100€ gibi bir rakama leasing yapabiliriz
Hakan Üstüner
Hakan Üstüner Aylar önce
Yine yine harika bir video çok keyifli teşekkürler 👍
tolga karadag
tolga karadag Aylar önce
19.15 evet Sinan abi devlet farketti 😂😂😂
Murat Karagus
Murat Karagus Aylar önce
Bizde hatunla büyük kırmızı otobüslere biniyoruz.
ali dirlik
ali dirlik Aylar önce
inşallah kullanbiliriz.
Erdem Sarıcaoğlu
Erdem Sarıcaoğlu Aylar önce
videoyu izlemek bile 10 euro dan başlıyor.
Alafortonfoni
Alafortonfoni Aylar önce
Bu kadar kötü bir ön dizayn görecekmiyiz derken Porsche yaptı. Arkadaş patron elemanlarının yaptığı işi hiç mi kontrol etmez. Durun durun bu haliyle çıkmasın... tüh yetişemedik . çıktımı.
Güzel Sözler Veciz Sözler
Güzel Sözler Veciz Sözler Aylar önce
👍
adnan demirci
adnan demirci Aylar önce
Zaten arka kamera yıkama bi porsche de birde superb de var 👍🙂
Salih Yılmaz
Salih Yılmaz Aylar önce
17:55 o nasıl bir geçişti bee
KnN_84
KnN_84 Aylar önce
Dur önce bi hatun bulayım.Sonrada bi şahin😎
Vuslat Seyyah
Vuslat Seyyah Aylar önce
Ben taycanı çok beğendim fakat merak ediyorum mersedes amg 2021 mi daha iyi bu mu gerçi bu elektırıklı o benzinli belki kıyaslanmaz ama görüntü olarak kesin daha iyi 😌
Deniz Fidan
Deniz Fidan Aylar önce
Çift ekran biraz fazla geldi bana açıkçası. Yolda vs. biraz göz yorabilir. Kapanıyorsa sorun yok ama.
Mehmet Seyhan
Mehmet Seyhan Aylar önce
Doğan abinin Barış abiye yaptığını Sinan abi eşi Esra ablaya yapıyor bu videoda :D
can altıntaş
can altıntaş Aylar önce
Esra hanım çok tatliş,seviliyorsunuz koç ailesi:-)
sadık aksoy
sadık aksoy Aylar önce
Fiyatlar Türk milletine hakaret resmen dünyanın en enayi milletiyiz
Alim Bey
Alim Bey Aylar önce
Allahım nasip et şöyle bir evlilik
FATİH TAŞDEMİR
FATİH TAŞDEMİR Aylar önce
2020 model ford kuga titanium paket aracımda da arka kamera için yıkama var bilginiz olsun.
emrullah tosun
emrullah tosun Aylar önce
Şu aracı böyle anlatabilen yok havucu izledim arabadan anlamıyo havuç kafa
Ozan Can
Ozan Can Aylar önce
kral.
rc arabalar
rc arabalar 2 aylar önce
20:55 abi range rover velarda vardı
Omi
Omi 2 aylar önce
bugunku misafirimiz cok.onemli diyince taycandan bahsedio sandim jsjsjs ozud dilerim yengee 😂😂
bora cömert
bora cömert 2 aylar önce
"Motor sesi kafamızı yoran bişey" - Oğuzhan KOÇ "tabi, tabi" İşte feraset, işte fazilet, işte adam gibi adamlık :))) Parçan kalmaz yemin ederim. (14:00)
fatih yakar
fatih yakar 2 aylar önce
Ne yani 5 trilyonluk araba almak isteyen 5 trilyonda vergi versin zoruna gidiyorsa hundai accent alsin vergiyide vermez cebinde kalır devlet insanlara silah zoruyla araba satmıyor zaten parasi olanlar bu arabayı alir garibanın arabayla isi ne porche alip hava atacaksın vergiden dem vuracaksın yok öle bi dünya
MURAT YUKSEL
MURAT YUKSEL 2 aylar önce
Dua at çekimdesin !! Sinan kardeşim :) evde bu kadar sabırlı olmayabilir eşin, çok zorladın şansını ama yine de iyi sabretti :) bir ara patlayacak dedim ama hiç bozmadı çizgisini ayrıca tebrik ediyorum Esra hanımı, minik Nehirinizle huzurlu mutlu günleriniz daim olsun.
Riky Riky
Riky Riky 2 aylar önce
Sakatlanacaksınız be reis şakası olmaz 🙅‍♂️🙂
cahitrr
cahitrr 2 aylar önce
Abi çok iyi anlaşıyorsunuz yenge hanımla arabayı izlemeyi bıraktım sizi görünce 😂
A.Doruk Ünal
A.Doruk Ünal 2 aylar önce
abi megane 1.3 gelsin
Erdem Arıkan
Erdem Arıkan 2 aylar önce
Arkadaki okuma lambasi acik kalmis aku bitmesin 😄
Mustafa Dönmez
Mustafa Dönmez 2 aylar önce
19:32 İncitmişsin!
Soner musluoğlu
Soner musluoğlu 2 aylar önce
Abi video çok güzel ama en önemlisi Allah neşenizi bozmasın :)
Ertugrl Onal
Ertugrl Onal 2 aylar önce
Çok iyisiniz
Psychologist Man
Psychologist Man 2 aylar önce
Abi o silecekler gözüme battı o paraya çok kalitesiz sıradan durdu bilmiyorum 😬😬
Jack Jones
Jack Jones 2 aylar önce
Yengeyi izzet altunmeşe’ye benzeten sadece ben miyim?
YUSUF TURGUT
YUSUF TURGUT 2 aylar önce
10/10 çift
YUSUF TURGUT
YUSUF TURGUT 2 aylar önce
10/10 çift
mustafa Turksel Duvar Kağıtları karakas
mustafa Turksel Duvar Kağıtları karakas 2 aylar önce
Peki Reis bu araçta benzin alma durumun varmı
mustafa Turksel Duvar Kağıtları karakas
mustafa Turksel Duvar Kağıtları karakas 2 aylar önce
Abi rejerenatif modu otomatik moda getirince noluyo
YusufSefa Can
YusufSefa Can 2 aylar önce
Şaka makinesi gibi araba abi yaa binmeden bile anlaşılıyor
tolgay demir
tolgay demir 2 aylar önce
ok gibi
Adem Çelik
Adem Çelik 2 aylar önce
Hanımcılık kazanacak 🤓
Trader
Trader 2 aylar önce
Yerdeki kağıtların üzerinde otopark.com mu yazıyo?
Türk Oğlu
Türk Oğlu 2 aylar önce
Pazar ertesimi çekildi? 😁
Alperen Eren
Alperen Eren 2 aylar önce
Esra koç pistte 🤔 (koltuk seçimi esra hanıma kalmış)
Erhan Oğulcan Atakan
Erhan Oğulcan Atakan 2 aylar önce
Birlikte yaptığınız Duster testi geldi akıllara.. Sanki dün gibi
Erhan Oğulcan Atakan
Erhan Oğulcan Atakan 2 aylar önce
Bu arada yıllar yıllar önceki İzmir’de beyaz kiralık olan Duster’dan bahsediyorum tabii ki🙂
Çat Kapı
Çat Kapı 2 aylar önce
7:01 telefon numarası gözüküyo aksu ebru diye birinin sansür atın
Ahmet Gökhan Arıkan
Ahmet Gökhan Arıkan 2 aylar önce
Maşallah aslan parçaları . Allah dirliğinizi birliğinizi daim etsin . Güzel ve kaliteli bi sunum olmuş.
Karahan KARABAYIR
Karahan KARABAYIR 2 aylar önce
Hayeller Hawai hayatlar sanayi😀😀
Murat göksu
Murat göksu 2 aylar önce
17:57 videonun devamını Thor yapıcak sandım abi o nasıl şimşek sesi :D korkuttu
Görkem Akduman
Görkem Akduman 2 aylar önce
Aynı arabayı herkes test etti anlattı fakat hiçbir bilgileri yok yanlış bilgilendiriliyor ağırlıgından beygirinden ses açma düğmelerinden her şekilde yanlış anlatıyor gercek detaylar arabanın esprileri ni bilen yok
Burak H.
Burak H. 2 aylar önce
Astra H lansmanindan beri kırmızı parka.
Erhan Atagan
Erhan Atagan 2 aylar önce
Güzel ve eğlenceli video olmuş teşekkürler:)
Ali Yağız Başkurt
Ali Yağız Başkurt 2 aylar önce
Taunus nerde sinan abiiiyyy
Erim Erkan
Erim Erkan 2 aylar önce
Nobody: Koç Ailesi: Kesinlikle! (Seviliyorsunuz...)
Forever Alone
Forever Alone 2 aylar önce
abim Allah nazarlardan korusun çok mutlu ve çok uyumlu bir çiftsiniz Allah mutluluğunuzu daim eğlesin seviliyorsunuz saygılar
Gökay Demir
Gökay Demir 2 aylar önce
Esra reis iyi alıştı testlere abi devamını bekliyoruz :D
Kronlu ve öfkeli
Kronlu ve öfkeli 2 aylar önce
Abim boş ver biz bizeyiz taykan de😂
yunus emre
yunus emre 2 aylar önce
esra hanim yakismis videoya
Tolga Kurtcu
Tolga Kurtcu 2 aylar önce
4 kapılı spor otomobilleri seviyorum gercekten Bmw m5 ve bu tarz araclari..
yakup uçar
yakup uçar 2 aylar önce
Eline sağlık reis. Taycan Cross Tourismo çıkmış. Yeni dream car adayın olabilir. Kolay gelsin.
kediyeyolgosterenadam
kediyeyolgosterenadam 2 aylar önce
pumayı sanayide taycan yapan adam bilek reiss ondan taunus gecikiyo zaten
King
King 2 aylar önce
petrıl hed
eslem beslem
eslem beslem 2 aylar önce
Herhalde böyle bir araca bu kadar kötü bir iç tasarım yapılabilir. Görgüsüzce her yeri ekranla kaplamanın anlamı nedir.
Hikmet Çanka
Hikmet Çanka 2 aylar önce
Taunus nerde
Ayberk Can Öztürk
Ayberk Can Öztürk 2 aylar önce
Alayım bari 2 3 kutu bundan :(
Enes Demir
Enes Demir 2 aylar önce
Araba güzel siz arabadan güzelsiniz teşekkürler keyifli tanıtım 🙏
Ali Kök
Ali Kök 2 aylar önce
bas bagajı aç bagajı
dersim 62
dersim 62 2 aylar önce
clio yok sinan başkan satıldı gitti o :))
Mustafa Gündüz
Mustafa Gündüz 2 aylar önce
Abi bu elektirikli araçlardaki hız limiti kapatıla bilirmi?
Alperen Pek
Alperen Pek 2 aylar önce
Yengeye tomografi vloğu gelsin abi
Yozgatli Müslüm Eraslan
Yozgatli Müslüm Eraslan 2 aylar önce
Selam abi ben Avusturyada yasiyorum bi haber duydum asli var mi yok mu bilmiyorum yurt disindan arac getirip ruhsati ve pilakayi türkiyeye cevirebiliniyor mus ve sata biliyormusuk eyer yalan haber degilse ben getiriyim sen sat kari paylasiriz hemde milet uygun fiyata otomobile biner atiyorum mesela Tr de 400 bin tl lik araci 320 350 arasi kaparlar vergilerle ilgili bilgim yok senin bilgin varmi
enes toka
enes toka 2 aylar önce
Taksi çıkması sanırm 😂
Okan Balcı
Okan Balcı 2 aylar önce
ek bir bilgi olsun.arka kameranın yıkanması j11 nissan qashqailerde de var
Görkem KAYA
Görkem KAYA 2 aylar önce
Sinan Koç: Taycan 4 tekere sahip Esra Koç: Evet Süper Bu arada sizi çok seviyorum ❤😄
Ertuğrul Bayraktar
Ertuğrul Bayraktar 2 aylar önce
1:25 uzay sesi bknz:megane sport tourer testi 😂😂
Federal Deli
Federal Deli 2 aylar önce
Araba güzel de trafik fena... İstanbulda 3 saat köprü trafiğinde çişini altına yaparsan Porsche nin içinde çok rezil olman muhtemel...
Vedat Yıldırım
Vedat Yıldırım 2 aylar önce
Abi üzme esra ablayı ya video boyunca ne çekti senden :))
Furkan Çabuk
Furkan Çabuk 2 aylar önce
Ailecek hakkı verildi bu sefer 😄
Fatih
Fatih 2 aylar önce
evden şarj etme olayını bana bi anlatın ya ... anlamadım gitti. adam pencereden kablo uzatıp arabayı mı şarj edecek ?? belki 10. kattasın ve otoparkta bırak şarj istasyonunu ,belki fiş bile olmayacak . nasıl olacak evden şarj olayı ya ?? arabayı eve falan mı çıkarıyorsunuz napıonuz . kendine ait villan varsa ok. başka da hayatta şarj edemezsin . ha bir de otoparkın falan da yoksa ve park yeri bulman imkansızken evinin önünde ,ileri çekmek zorunda kalıcan ama şarj falan edemeyeceksin . ittiremezsin de. elektrikli araba işine ben hiç ısınamadım ya .
M K
M K 2 aylar önce
kınadığimi sanmayın ama millet bu paraları nereden buluyor anlamıyorum para parayı çeker misali sanırım normal bir araç videosu çekilse anlarım kredi çekip yine alınır bir şekilde ama trilyonluk araçları gösteriyorlar insan şaşırıyor doğrusu video sahipleri için söylemedim genel konuşuyorum
Berat Can KAVRAZ
Berat Can KAVRAZ 2 aylar önce
salim ündemir
salim ündemir 2 aylar önce
Esra hanimda süper pasladi sorular inceleme felan muhteşemdi helal olsunsaygilar
Burak ÇIRAKOĞLU
Burak ÇIRAKOĞLU 2 aylar önce
Arka kameranın yıkanması yeni kugada da var Sinan Abi
SEF
SEF 2 aylar önce
Taycan uzun yol isteriz abiii
Yusuf Kaan Nurten
Yusuf Kaan Nurten 2 aylar önce
trpost.info/list/video/d5ekZrGC2N3bnng.html
Veysel Ertuğrul
Veysel Ertuğrul 2 aylar önce
19:33 Allah sağlık huzur geçim versin bizi de güldürdünüz :)
Doruk Sırtıoğlu
Doruk Sırtıoğlu 2 aylar önce
Basbagajıaçbagajı assadfdsfasdf sağlam güldüm
Fatih Tüfekçi
Fatih Tüfekçi 2 aylar önce
Sinan abi keşke arka koltukta telefon deneyini yapsaydin
Oğuz Can
Oğuz Can 2 aylar önce
Seat Ateca 2017 aracımızda da arka kamera yıkama özelliği var :). Sanırım bir çok vag grubunda mevcut bu özellik. Yeni arabanızdan sonra bu videonun gelmesi geleceğe bir işaret gibi hahaha 😄
Deniz Sánchez
Deniz Sánchez 2 aylar önce
Taunus nezaman bitecek?
Veysel Söyler
Veysel Söyler 2 aylar önce
videoyu izlemedim ama keşke taycanımız olsada biz de sınav olsak
Umut Deniz Akyıldız
Umut Deniz Akyıldız 2 aylar önce
araba testi gibi değilde film gibi olmuş. bu işin vakkosu otopark.com 👍🏼
Mustafa Gündüz
Mustafa Gündüz 2 aylar önce
Yengede arabadan anlıyo abi
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | KAVGA ÇIKTI!
1:21
Survivor Türkiye
görünümler 1,7 Mn
Kardeşlerim 12. Bölüm
2:21:58
KARDEŞLERİM
görünümler 1,9 Mn
Porsche Taycan 4S Test on F1 Curcuit
18:42
OTOPARK.com
görünümler 195 B
Mercedes-Benz S400 d Long | TEST | Otopark.com
43:54
BMW 335i | Gerçekten M3 katili mi ?! | TEST
44:03
OTOPARK.com
görünümler 384 B
Audi RS7 | 700+ hp'lik 4 kapılı Roket ! | MimiTube
34:28
RAMBO 5 | Renault 5 F4R Swap | SSWorks
39:31
OTOPARK.com
görünümler 126 B
SURVİVOR YENİ BÖLÜM FRAGMANI | KAVGA ÇIKTI!
1:21
Survivor Türkiye
görünümler 1,7 Mn
Kardeşlerim 12. Bölüm
2:21:58
KARDEŞLERİM
görünümler 1,9 Mn
Bulaşık Makinesi ile su pompası yapmak
5:26
KENDİN DE YAPABİLİRSİN
görünümler 106 B
POLİSTEN KAÇMAYIN! | MOTORUMU SATTIM?!
10:35
BYK Motovlog
görünümler 65 B
Sleep 🤣 @kingjafi_rock 2021
0:34
King Jafi rock
görünümler 37 Mn
Superheroes Car Race for 100 000 $
1:36
FatTV
görünümler 1,8 Mn